maanantai 16. huhtikuuta 2012

Heissan! Hieno viikonloppu takana :) Perjantaina olin ikeassa shoppaamassa ja mukaan tarttui nämä :)
Mielestäni ei kauhean pahan hintaisia, ikea nyt on aina halpa mutta viel halvempi hollannissa kun suomessa ja 100 kertaa enemmän valikoimaa :)
Perjantai iltana lähdettiin Daanin ja tämän kavereitten kanssa ulos ja käytiin Rotown ja BED nimisillä klubeilla :) Tuli jonkin verran juotua ja tanssittua ja oli todella hauskaa ja siitä muistutti lauantai aamuna revenneet rakot ympäri jalkoja (hyvä kenkävalinta) ja hillitön päänsärky :D Lauantaina menin aamupäivästä Daanin kanssa tämän kaverin luo ja pojat korjasivat ah niin mielenkiintoista ja mahtavaa moottoripyörää :p Lauantai ilta vietettiin kotona, syötiin herkkuja ja katteltiin leffaa :) Sunnuntaina lähdettiin pyörillä Capellesta Rotterdamiin katsomaan maratoonia ja shoppailemaan mulle farkkuja, löytyi aika kivat alennuksesta vaan 15 euroa Scamm nimisestä liikkeestä :) Tuli pitkästä aikaa kunnolla kuntoiltua. Illalla käytiin leffassa katsomassa Titanic 3D oli kyllä hieno jälleen kerran, tuli tippa linssiin ja Daanille uni silmään :D Ihme että sain sen lähtemään mun kanssa kattomaan sitä :pp Tänään käytiin anopin kanssa katsomassa heidän sukulaistytön pientä tyttövauvaa, oli niiin sulonen, nousi hillitön vauvakuume :D Sitten kävin tossa keskustassa pyörällä shoppaamassa ja oon opiskellu pari tuntia hollantia ja nyt päätin tulla tänne päivittelemään :D
Opossumi ottaa aurinkoa olohuoneen lattialla

Minä ja pikku Jasmine <3
Rotterdamin maratooni oli aika valtava tapahtuma :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti