keskiviikko 29. elokuuta 2012

Heii :) Oltiin taas suomessa Daanin kanssa käymässä, ja viikko meni liian nopeasti, en ehtinyt näkeen puoliakaan niistä ihmisistä joita oisin halunnut  nähdä :( No ensi kerralla sitten pidemmäksi aikaa. Juhlittiin rakkaan isosiskoni häitä ja oli aivan ihanat juhlat!! <3

Oon myös saanut töitä hotellista ja aloitan 10 pv. tulevaa kuuta. Jännittää! :p
Oon myös edennyt hollannin kielen opinnoissani ja eilen olin taas koulussa. Tässä kielessä on ihan mielettömästi sääntöja jotka täytyy vaan painaa mieleen!!
Ei tässä muuta tällä erää, viikonloppuna pitäis mennä ikeaan shoppailemaan uutta dvd hyllyä koska toin tällä kertaa kaikki leffani hollantiin ja alkaa tila käydä vähiin :D

Tässä jotain kuvia suomesta.

Minä ja Daan

Siinä siskoni ja hänen miehensä <3 JA MINUN TEKEMÄ KAMPAUS :D



Hääauto

Äiti <3


murut <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti