torstai 12. huhtikuuta 2012


Dutch for dummies tuli eilen postissa, ihan hyödyllinen opus :p Eilen tuli myös koottua ikean vaatekaappi Daanin kanssa tähän mun huoneeseen, tää alkaa jo näyttää vähän elämiskelposemmalta :D Alkaa oleen jo vähän liian mielenkiintosta tää kotona kököttämine, oon penkonu vinttiä ja löysin oikee postimerkkikokoelman! :D ja jumalattomasti vanhoja valokuvia. Oon myös vajonnut jo hyvin alas ja alkanut pelaamaan xboxin ammuntapelejä tylsyydessäni... Toivottavasti pääsis viikonloppuna vähän tuulettumaan tonne suurkaupungin yöhön, ei tässä pää muuten kestä :D Ois iha kiva päästä nyt jo sinne kouluun mut ei tänä lukuvuonna enää mihkään pääse ja Daan käy töissä ja koulussa ja mä oon tääl kotona...Tarttis varmaan ottaa itteään niskasta kiinni ja lähtee vaan ulos yksin, vaikka juoksulenkille, pelkään vaan et eksyn kun mulla tunnetusti on helvetin hyvä navigaattori pääni sisällä! Sais vaan olla enemmän noita tyttöpuolisia tuttuja täällä ni vois niitten kanssa hengailla mut en tunne paljoo muut ku noi daanin kaverit ja muutaman tyttöystävät eikä niihinkää oo viel turhan hyvin päässy tutustumaan. Eikai tässä auta kun odotella koska se elämä oikeen täällä päässä mun osaltani alkaa :pp

Tässä tämä rakas opukseni


Tässä taas aina niin ihanat ikean kokoamisohjeet ja huone oli aivan liian pieni niiden toteuttamiseen eli kokoaminen näytti varmasti mieleenpainuvalta kun koitin pitää kolmea seinää uhtä aikaa pystyssä ja Daan koittaa väkertää jotain sen hyllyn lattian alla :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti